Frequently Asked Questions Bestellen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd

Doorgaans verzenden wij bestellingen dezelfde werkdag voor bezorging de volgende werkdag. Maar er zijn uitzonderingen en tijdens het bestellen staat dit vermeld voordat je een product in een winkelwagen stopt. Als de bestelling ingepakt is ontvang je van ons een bericht met verzendinformatie. Je kan het beste onderaan de website via het whatsapp symbool een kort berichtje sturen als je nog vragen hebt.

Is retourneren echt helemaal gratis

Ja.

Kan ik achteraf betalen

Ja. Via Klarna en In3 en deze opties zie je op de afrekenpagina.

Kan ik extra foto’s krijgen van gordijnen of stoffen

Ja via het whatsapp symbool onderaan de pagina kan je ons een bericht sturen en sturen we extra foto’s terug. Foto’s sturen via whatsapp werkt het snelst.

Welke plooihaken kan ik het beste nemen

Wij adviseren standaard om 2-poot verstelbare plooihaken te nemen. Deze passen altijd. Met een 2-poot maak je enkele plooien voor een strakke uitstraling en het gordijn schuift mooi in elkaar als het geopend wordt waardoor het weinig ruimte inneemt. Wel zo praktisch.

Hoeveel plooihaken moet ik bij bestellen

Totale breedte aan gordijnstof gedeeld door 10. Tel daarbij op 2 stuks extra per gordijn 9voor het begin en eind). Dan weet je zeker dat je voldoende. De rest bewaar je voor als er eens 1 stuk gaat of je later bedenkt dat je nog meer plooien wilt plaatsen.